studio light banner

studio light banner

zaterdag 24 mei 2014

Bloemenmeisje




Bloemenmeisje


                                                             Hallo,

Twee weken geleden mocht ik met Jenine van hobbyvision uit Rijssen mee naar een masterclass van indigo blu!! Ik voelde me zeer vereerd en wat was het leuk!!! De komende tijd zullen jullie nog veel meer kaarten en voorbeelden zien wat je met indigo allemaal kunt. In dit kaartje heb ik ook indigo blu gebruikt, en wel op kraft papier met een mask van Dutch Doobadoo. Zo zie je dat je indigo blu op veel verschillende manieren kunt gebruiken. Het afdrukje heb ik ingekleurd met sennelier. Verder heb ik natuurlijk weer het meeste gewerkt met NOOR en DDBD. Ik hoop dat jullie dit kaartje net zo mooi vinden als dat ik het kaartje vind.

                                           Liefs, karen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten