studio light banner

studio light banner

vrijdag 16 oktober 2015

Lief hertjes kerst kaart


 Hallo,

Er is weer zo'n mooie schattige lijn uit van Studio Light; de sweet winter season.
 Het basispapier is al zo mooi, dat je niet teveel hoeft toe te voegen om al een erg mooi resultaat te krijgen. De lijn is ook zo compleet; er zijn stempels, mooie stansvellen, mooi basispapier etc


Kijk eens hoe schattig dit hertje is. Die wil je toch gewoon zien op zo'n kaart.
Om een beetje een glitter effect te krijgen heb ik wat frantage/enamal gebruikt met een roze tint. Dat blijft  geweldig spul. Wat frantage  aanbrengen op papier, heattool onder het papier laten blazen (en niet aan de bovenkant, want anders blaast alles weg) en klaar. De frantage smelt en het leuke effect is tevoorschijn gekomen. Je hebt het in allerlei kleurtjes
Dit is 1 van de mooie 3 d uitdrukplaatjes. Op de kerstballen heb ik wat transparante gloss aangebracht om een wat 3 dimensioneel idee te krijgen. Je doet een druppel op zo'n bal, laat het drogen (niet met een heattool want anders komen er belletjes in) en het droogt mooi doorzichtig op.
Deze stempel heb ik opgebracht met versamark en bewerkt met witte embossingpoeder. Leuk hé?

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn te koop bij hobbyvision;


Basisvel A4 Studio Light - Sweet Winter Season - BASISSWS204Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS497Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS502Pocket Cards Studio Light - Sweet Winter Season - PROJECTSWS05Clearstamp Studio Light - Sweet Winter Season - STAMPSWS120

Clearstamp Studio Light - Sweet Winter Season - STAMPSWS122Stansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Denneappels Noor! Design -  Vintage Flourishes - Blad 2Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - RoseSneeuwbolletjes  DecoArt - Snow Tex - 4ozKlosje jute touw 25 gr.Ranger - Glossy Accents - mini

Zie ik jullie snel weer een keer op mijn blog?

Liefs,
Karen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten