studio light banner

studio light banner

woensdag 21 oktober 2015

love me

Hoi,

Een kennisje van me vroeg of ik een kaart wilde maken voor haar hele lieve moeder. Wat is toepasselijker om dan een hartjes kaart te maken met de serie van de la provence van Studio Light.

Ik heb een easel kaart gemaakt met een shape art mal van Dutch Doobadoo. De randjes van de kaart heb ik bewerkt met crackle paint.Ik heb zowel de voorkant van de kaart, als de achterkant van de kaart mooi gepimpt, want ook dat moet natuurlijk mooi zijn,ha ha ha!!
De moeder van mijn kennisje was er uiteraard erg blij mee geweest. Met de tekststempel is de kaart compleet. De tekststempel heb ik versamark aangebracht op papier en toen bewerkt met paarse embossingpoeder van lindy's.


Ook leuk erbij zijn de foto's in de provence lijn, hier de foto op de voorkant van de kaart met dat hartje.
De spulletjes die ik heb gebruikt zijn te koop bij hobbyvision.


Stansblok Studio Light - La ProvenceBasisvel Studio Light - La Provence - A4 BASISPL196   Stap voor stap Studio Light - La Provence - A4 STAPLP1348          Clearstamp Studio Light - La Provence - STAMPLP111            Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 2  Embossingpoeder - Lindy`s Stamp Gang - Chateau Rose VersaMark Watermark Stamp Pad     DecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White                                 


Ik hoop jullie weer inspiratie te hebben gegeven en dat jullie nog een keer langs komen op mijn blog.


Liefs,

Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten