studio light banner

studio light banner

dinsdag 21 juni 2016

Hallo allemaal,

Studio light komt deze week weer met iets nieuws: diorama's. 
Het is een stansblok waarmee je 8 verschillende 
diorama kaarten kunt maken. 

Wat is een diorama? Een diorama is een driedimensionele kaart. 
Je kunt dat goed zien op de onderstaande foto.  Er zijn twee 
verschillende soorten diorama stansblokken; de summer at
 the beach en de la Provence lijn.

Je kunt zelf allerlei accenten aanbrengen. In deze diorama 
kaart heb ik hobbyzand en echte schelpjes gebruikt en een 
stukje visnet. Dat vind ik altijd zo leuk; eigen inbreng in 
kaarten aanbrengen.

Op deze foto kun je het hobbyzand en de schelpjes ook goed zien.
 Maar wat een mooie details in de voorbedrukte stansblokken
 he? Ook zonder zijn de diorama's gaaf.

Ik krijg zo erg veel zin om een dagje naar het strand te gaan? 
Jullie ook? Nu nog hopen dat het weer ook eens een keer 
mee gaat werken, hi,hi.

De komende tijd zul je wel vaker een diorama voorbij 
zien komen. Het is echt weer iets nieuws en zo leuk 
om te maken.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn bij hobbyvision te 
koop. (alleen de schelpjes heb ik zelf ooit gevonden op 
het strand en hobbyvision heeft ander soort zand)

Ik hoop dat jullie de diorama's ook erg leuk vinden en ben 
benieuwd naar jullie reacties.

Liefs,
Karen








Geen opmerkingen:

Een reactie posten