studio light banner

studio light banner

woensdag 28 september 2016

winters tafereeltje

Hallo,

Ik mag weer een blogpost maken voor Studio Light. Dit keer heb ik
een winters tafereeltje gemaakt. Bij de frozen forest lijn zijn ook mdf
 pakketten. Zo ook dit huisje. In dit pakket zit het mdf, scrappapier 
en 1 velletje met afbeeldingen.


Dit is de andere kant van het huisje. Ik heb er voor gekozen om zowel
 de ene als de andere kant op te pimpen. Dit hoeft natuurlijk niet.

In zo'n mdf pakket zit voldoende om het geheel op te pimpen. Het
 enige wat ik extra heb toegevoegd zijn wat stansmalletjes.

Nadat ik het huisje had opgepimpt, heb ik er nog een mooi winters 
tafereeltje van gemaakt. Ik heb het huisje op een mdf plaatje ge-
plaatst en ik heb wat mos aangebracht. Ik heb nog wat hertjes 
uitgestanst en een hekje rondom aangebracht. 

Zo ziet de zijkant van het huisje eruit. 

Je ziet het hier niet, maar ik heb ook nog lichtjes in het 
huisje aangebracht zodat het huisje 's avonds verlicht is.

 Ik hoop dat ik jullie weer heb geinspireerd.De spulletjes die 
ik heb gebruikt komen allemaal uit de lijn van de frozen
 forest en zijn te koop bij Hobbyvision:

Studio Light - Frozen Forest - MDF Lantaarn studio Light - Frozen Forest - Stansvel EASYFF540 Studio Light - Frozen Forest - Stansmal STENCILFF13 Studio Light - Frozen Forest - Stansmal STENCILFF14 Studio Light - Frozen Forest - Stansmal STENCILFF17 Studio Light - Frozen Forest - Stansmal STENCILFF18

Liefs,
Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten