studio light banner

studio light banner

dinsdag 18 april 2017

friends

Hallo,

Wat een leuke reacties krijgen we op de celebrate spring lijn. Deze lijn is ook zo
 uitgebreid. Er zijn stansmallen, shape art card mallen, uitdrukvellen, designpapaier 
en masks. Ik heb voor deze blogpost gekozen om te werken met de envelop shape 
art mal. Ook deze kun je op verschillende manieren gebruiken. Ik heb er een schud-
kaart van gemaakt en ik heb ervoor gekozen om de zijkanten dicht te plakkken zodat
 ik er een cadeau envelop van heb gemaakt.

Volgens de shape art mal is de sluiting eigenlijk net andersom, maar zoals jullie 
kunnen zien kan de sluiting ook makkelijk andersom gemaakt worden. Je zou er
 ook voor kunnen kiezen om klitteband sluiting te gebruiken. Om het geheel mooi
 af te werken heb ik gebruik gamaakt van de accesoires uit de uitdrukvellen

Het schudgedeelte heb ik met de fuse gedaan. Dat blijft toch een van mijn 
favoriete apparaten om mee te werken. Op de achtergrond van het schud-
gedeelte heb ik een afbeelding gebruikt uit de celebrate spring lijn.

Ik hoop dat jullie weer ideeen hebben gekregen hoe je de verschillende 
soorten spulletjes kunnen gebruiken.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:


Liefs,
Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten